Har du spørgsmål eller behov for hurtig afklaring i forhold til informationen om, at din jord indgår i en omlægningsplan for den lokale Grønne Trepart? Så vil vi gerne høre fra dig. Du kan booke et fysisk kaffemøde eller en telefonsamtale med en af Holbæk Kommunes projektledere i Grøn Trepart.
Book fysisk kaffemøde eller telefonsamtale her
Der afsat 20 minutter til mødet. Møderne er tiltænkt til dig, som har brug for at forstå baggrunden for udpegningen, få afklaring på et spørgsmål eller få vejledning til at forstå det videre forløb. Det kan også være at du har viden om din jord eller ejendom, som du synes det er vigtigt at vi kender til.
Møderne er ikke til at gå i dybden med udviklingen af projektet. Hvis du ikke benytter dig af dette møde, vil du stadig blive kontaktet i 2026 eller 2027, af en af kommunens projektledere, for nærmere drøftelse af projektmuligheder. Du behøver altså ikke at booke et møde nu, for at deltage i et omlægningsprojekt.
Info om booking af telefon- eller kaffemøde
Når du booker tid til et telefon- eller kaffemøde, vil vi bede dig om at udfylde et par spørgsmål om din ejendom og bedrift. Det giver os mulighed for at forberede os til mødet, så vi kan udnytte tiden sammen og give dig de bedst mulige svar.
Info om telefonmøde
Vi ringer til dig på den aftalte tid. Der kan dog forekomme mindre forsinkelser. Vi beder dig være ved din telefon og sikre dig, at der er forbindelse. Hvis vi ikke kan få fat på dig, ringer vi ikke igen.
Info om fysisk kaffemøde
De fysiske kaffemøder afholdes enten på Holbæk Bibliotek, Nygade 9 eller i kantinen på Rådhuset, Kanalstræde 2, Holbæk. Du skal derfor være opmærksom på, hvilken lokation din booking er på.
Ankom i god tid, så vi kan nå at registrere din ankomst og byde dig på en kop kaffe.
Problemer med booking?
Hvis du oplever problemer med at booke tid online, kan du ringe til Borgerservice på tlf. 72 36 36 36 – de kan hjælpe dig med at booke en tid.
Aflys møde
Er du blevet forhindret i at komme til det aftalte møde, vil vi sætte stor pris på, at du annullerer din booking.